I år firar Swedish Content Awards 20 år och under alla år har man strävat efter att premiera god kvalitet och innovativa lösningar som gett önskad effekt. Därför känns det så himla roligt att fyra av våra kampanjer har nominerats i 2020 års upplaga av tävlingen.

Bra content marketing stärker varumärket, bygger lojalitet och skapar fler och bättre affärer. Swedish Content Awards har tagit som sin uppgift att lyfta fram och belöna de bästa produktionerna som gjort skillnad.

Vi är mäkta stolta över att fyra av våra kampanjer har nominerats för sina fina resultat!

#minandraidrott som vi har gjort tillsammans med Riksidrottsförbundet

Kampanjen Diplomat x Minimarket som vi har skapat ihop med teamet på Diplomatdörrar

Den stora kunskapshöjande insatsen Elitfönster League som vi har producerat ihop med Elitfönster.

Och dessutom har vi och filmteamet på Dallas nominerats i Årets Video för vår film ”Midroc runt på 152 sekunder” som vi har gjort tillsammans med Midroc Automation.